Dienstencheques – FAQ

Beste medewerker,

Eerst en vooral hopen we dat jullie allemaal in goede gezondheid verkeren.

Gezien de huidige omstandigheden hebben we onze werking in de kantoren moeten aanpassen. Dat wil zeggen dat een groot deel van onze vaste consulenten op tijdelijke werkloosheid staan vanaf vandaag en we met een team van 5 personen zullen zorgen dat de continuïteit van onze service gegarandeerd blijft tot nader order. Dit team van 5 personen zal zich voornamelijk bezighouden met de behandeling van jullie administratieve dossiers. Mogen we jullie dan ook vragen zoveel mogelijk zaken te bundelen en per mail te versturen? Wij werken aan een document waar alle jullie vragen, met bijhorend antwoord, in opgenomen zullen worden.

Zolang jullie op economische werkloosheid wegens overmacht staan, zullen er geen planningen opgestuurd worden.

De huidige maatregelen gelden tem 19 april 2020, wij zullen jullie contacteren van zodra wij meer nieuws hebben en wanneer jullie opnieuw aan de slag kunnen. Mogen we jullie vragen ons team van 5 personen niet extra te belasten met vragen hieromtrent? Op deze manier kunnen wij ons maximaal voorbereiden eens we hernemen. Wij zullen op regelmatige basis met jullie communiceren want wij begrijpen jullie nood aan informatie. Weet dat wij er alles aan doen om deze situatie in de beste omstandigheden door te komen.

Bedankt alvast voor jullie begrip, verzorg jezelf en je naasten.

Klik hier om de FAQ te zien.

Vriendelijke groeten,

Meest recente artikelen

Rekrutering: wat zijn de meest gewilde soft skills?

Zijn geavanceerde technische vaardigheden voldoende om rekruteerders te overtuigen? Tijdens een sollicitatiegesprek zijn het tegenwoordig de soft skills die het verschil maken. Deze gedragsvaardigheden zijn steeds meer in trek bij bedrijven. Ontdek ...

Lees meer
AC